-
Son Eklenen Makaleler

Mesut Yar Diyeti

13 Tem 2011 , Posted by Onur ALPAY at 01:03

Mesut Yar verdiği 40 kilonun sırrını şöyle açıkladı...

Yak sistemi diye bir sistem denedim. 21 dakikada sekiz kere 30 saniye çok hızlı hareket etmeniz gerekiyor. Koşu bandından 5.4 hızla iki dakika yürüyorsunuz. İkinci dakikada hızı 10.8’e çıkarıp 30 saniye koşuyorsunuz. Bunu sekiz kere yapmalı. Peki niye? İlkel insanlar av olmamak için tehlike anında hemen koşmaya başlıyordu. Beyin de genetik olarak başınızın belada olduğunu sanıp yağlardan yakıyor. Bunu bisiklete de uygulamanız mümkün.

Antakya’ya gitmiştim. Devasa bir masada oturuyorduk. Ben beyazmesut yar nasil zayifladi Antakya Biberi İle Zayıfladı! Mesut Yar Nasıl Zayıfladı Merak Edenlere!peynir ve domates, karşımdakiler tıka basa yiyordu. Ve hepsi benden çok daha zayıftı. “Kilonuzu nasıl koruyorsunuz?” dedim. “Ete limon sıkıyoruz, Antakya biberi yiyoruz” dediler. Yeşil ve sulu bir biber. Acıyı çok severim ama ısırdığım anda acıdan ölüyordum. Dilin damağın resmen şişiyor. İlk üç gün büyük acılar çektim. Ama sonra alıştım, 12 kilo daha verdim. Bu biber, spor yapıyormuş gibi metabolizmayı hareketlendiriyor.

Currently have 0 yorum:

Leave a Reply

Yorum Gönder